neděle 8. března 2015

Nový blog

Zdravím všechny čtenáře,kteří na tuto stránku narazili náhodou či se na ni dostali pomocí nějakého odkazu.  Já jsem 16 letý kluk s  Aspergerovým  syndromem a rozhodl jsem se psát blog na kterém budu uvěřejňovat různé úvahy a rozumy,které mě zrovna napadnou. Tento článek je takové menší uvedení do toho o čem hodlám psát a taková ta startovní plocha celého blogu.  Asi nejdůležitější oznámení je ,že tady neuvidíte nic ohledně Aspergerova syndromu. Na toto téma již lze nalézt poměrně dost blogů s autory,kteří mají mnohem více zkušeností než já a tak si myslím,že by bylo zbytečné se pokoušet prorazit na trhu s tak obrovskou konkurencí. Druhá věc je,že názory,které zde budu prezentovat se nemusí nutně shodovat s názory a postoji ostatních aspergerů a proto je důležité nepovažovat je automaticky za názory podstatné části populace na spektru. Jak jistě víte,autistické spektrum je velmi rozmanité a zdaleka ne všichni autisté jsou stejní. Je tedy možné,že úvahy a názory psané na tomto blogu se budou od většiny aspergerů lišit což musíte v každém případě respektovat. Dále bych rád upozornil především učitele Českého jazyka,že můžu velice snadno udělat v jakémkoliv textu jazykovou chybu(zejména v čárkách je poměrně často dělám) a tak berte případné rezervy v mém pravopise trochu s rezervou(budu se snažit chyby nedělat). Další věc jsou pravidla-především nechci v komentářích žádné vulgární vyjadřování,osobní napadání,napadání osob s AS a tak podobně. Zakázána je zejména rediagnostika na dálku. Vím,že na internetu se najde spousta lidí,co jsou schopní člověka na základě jakéhokoliv příspěvku  rediagnostikovat(a přitom nikdy toho daného člověka osobně nepoznali),takže učiňuji preventivní opatření pro případ,že by se někdo o to pokoušel i v mém případě. Mám odborníkem stanovenou diagnózu,takže jakýkoliv komentář ve kterém by bylo zmíněno že aspergerův syndrom nemám či nebudu mít,budu ignorovat a kdy by se to opakovalo začnu komentáře mazat a danému provinilci zakážu komentovat. Toť vše o té méně příjemné části a nyní už ta příjemnější část-o čem tento blog bude. Především budu mít různé úvahy na různá témata,většinou z oblasti mých zájmů,případně však ohledně aktuálního dění,nebo toho co mě prostě zaujme. Články se budu snažit vydávat co nejčastěji,ovšem netuším jak to vzhledem ke svým školním povinnostem budu stíhat,takže je možné že tu sem tam nějaká ta delší prodleva objeví. V případě,že by vás můj blog zaujal,máte možnost mě kontaktovat přes Facebook  Mistr Teoretik a nebo na e-mail killerdrtic@gmail.com.  Budu se těšit na jakoukoliv pochvalu a kritiku.

2 komentáře:

  1. Taky mě moc mrzí, když mým dětem "laici" berou diagnózy. Já i děti víme, jak složité to s PAS může být a co denně zažíváme, prožíváme, a jak se vy, já i oni "pereme" se životem. Každého člověka s AS si vážím a obdivuji vás, jak to zvládáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ale myslím si, že zas až takový obdiv si nezasloužím. Zatím jsem se naštěstí s rediagnostikováním ještě nesetkal, tento článek jsem napsal na základě zkušeností mých přátel, kteří píší podobné blogy a s mnoha podobnými "internetovými hrdiny" se už setkali. V podstatě mi šlo jen o prevenci. Nicméně to vůbec neznamená, že můj život je lehký a, že se nemám s čím rvát. V životě je spousta situací, za které bych si nejraději nafackoval, jelikož tím že jsem je nezvládl, jsem jen u ostatních podpořil teorii, že jsem "totální retard". Na základní škole (a v podstatě i momentálně na střední) jsem patřil k odpadům třídy a navázat smysluplný kontakt s vrstevníky bez toho, aby se mi věčně za něco nechlámali nebo mě nevyužívali jako zdroj zábavy, bylo( a dodnes je)pro mě těžké. Plně si vážím vaší podpory a přeji vám i vašim dětem ať to zvládnete

      Vymazat