sobota 21. března 2015

Je imigrace opravdu nutná?

Když se v dnešní době zeptáte politiků jak chtějí řešit stagnaci počtu obyvatel a stárnutí populace obvykle se vám dostane jedné odpovědi-imigrací. Otázkou je,zda je toto skutečně to správné řešení a nebo naopak cesta do pekla. Já osobně se přikláním k té druhé možnosti a nyní vysvětlím proč.
Ačkoliv jsem nikdy nebyl v Západní Evropě(pokud nepočítám krátký průjezd Rakouskem během cesty do Chorvatska) dostaly se ke mně zprávy o naprosto šokující věci-pomalu ale jistě se tam začíná dostávat k moci islám,který tam přivezli imigranti.
Mnoho obyvatel ČR o téhle skutečnosti nemá stále ani tušení a naivně si myslí,že Německo je stále Německem,stejně tak jako Česko je stále Českem(nebo například Francie stále Francií,či Anglie stále Anglii) ale není tomu tak. Tyto země se totiž pomalu začínají měnit na země typu Saúdské Arábie nebo Kuvajtu. Může za to zejména imigrace a také skutečnost,že imigranti nejen z těchto zemí,ale i z jiných kde převládá islám mají vyšší porodnost než rodilí Evropané. Například zatímco podle oficiálních statistik muslimové v Německu tvoří asi 4% obyvatel(to se nemusí zdát jako tak vysoké procento,ale když si vezmete v jak malém počtu dokáží muslimové dělat problémy,dojdete k závěru,že musejí představovat velkou hrozbu),9,1% novorozenců v Německu má muslimské rodiče. To znamená,že muslimové mají více než dvakrát vyšší porodnost než etničtí Němci a když k tomu přičteme neustálé přistěhovalectví a úbytek Němců,dojdeme ke skutečnosti že do 10 let mohou svůj podíl na populaci zdvojnásobit. Což je strašlivá skutečnost a jak si můžeme vyvodit,přinese s sebou úpadek původního Evropského práva a postupné nastolení práva Šaría.
Já osobně nechci aby se něco takového rozšířilo i do naší země,protože jsem si již zvykl na Evropský způsob života,mám Evropské smyšlení a především nechci aby ženy měly pomalu méně práv než zvířata,jak je tomu v islámských zemích. V podstatě tuto situaci lze srovnat s tím,že vám někdo přijede do domu,vy ho tam nechcete,ale obecní úřad vám ho prostě přidělí. Tento člověk vám pak začne ničit domov,určovat si pravidla,nárokovat si výchovu vaší rodiny,podle té „správné víry“. Pokud se proti němu pokusíte něco podniknout a on podá na vás trestní oznámení že mu ubližujete, úřady se ho samozřejmě zastanou a potrestán opět budete vy atd. Atd. Až nakonec jednou přijde s tím,že ten dům je jeho a vy se máte okamžitě vystěhovat. A přesně to se dnes děje v Západní Evropě,akorát v mnohem větším měřítku než jsem zde popsal. Jestli totéž dovolíme v naší zemi záleží jen na nás,a především na tom jak moc budeme schopni odporovat politikům,kteří to budou chtít prosadit. Proto moje odpověď na otázku,kterou jsem položil nadpisem tohoto blogu zní-ne,imigrace určitě není nutná. A když už musí být,tak alespoň ze zemí,které jsou nám kulturně blízké.

Žádné komentáře:

Okomentovat