pondělí 30. března 2015

Hudební vkus

Zdravím
Především se moc omlouvám všem těm kdo včera čekali článek a nedočkali se ho,ale byl jsem vytížen přílišnou přípravou do školy. Očekával jsem písemku,ale pan učitel ji už po stopadesáté odložil,takže jsem se učil zbytečně ale alespoň jsem získal malou jedničku za to že jsem se nechal vyvolat. Teď už ale k dnešnímu článku,který bude překvapivě o hudbě.
Ve společnosti (nebo alespoň z mně dostupných zdrojů) často zaznívá,že autisté příliš často hudbu neposlouchají,jelikož vyvolává emoce a ty oni neradi. Ale to je omyl. Za prvé většina autistů má emoce a za druhé většina z nich poslouchá celkem normální hudbu.I když existují i vyjímky,například známý autista Marek Čtrnáct nemá rád emoce a neposlouchá ani hudbu nebo můj kamarád Vojta,který poslouchá celkem podivnou Severokorejskou hudbu. Ale nyní se už budeme věnovat mému hudebnímu vkusu,který je dá se říct celkem normální až na pár skutečností.
První takovou skutečností je,že většina neurotypiků s oblibou písničky střídá a poslouchání jedné pořád dokola je štve a unavuje. U mě(a u většiny autistů možná taky) je to přesně naopak. Když mě jedna písnička zaujme dokážu ji poslouchat pořád dokola tak dlouho dokud mě neomrzí. Naopak pokud někdo ihned po ní přepne na jinou písničku dokážu být dosti nervózní.
Další takovou skutečností je fakt,že se mi nelíbí vždy jedna kapela a od ní všechny písničky. Ale hodně často se mi stává,že se mi zalíbí jedna písnička a od dané kapely,která ji nazpívala už žádné další nebo jen několik. Většina lidí to má tak,že poslouchá vždy dvě až tři(nebo i víc) kapel a od nich drtivou většinu nebo všechny písničky. Což o mně ale neplatí.
A nyní se již dostaneme k tomu,které písničky a které kapely mám nejraději. Nutno podotknout,že většinu kapel od kterých poslouchám třeba jen jednu či dvě písničky vůbec neznám a vyhledávat si informace o nich nepotřebuji,protože mě především nezajímá ta kapela,ale především ta písnička.
Nejvíce písniček poslouchám od známé České skupiny Kabát. Jmenovitě to jsou-Láďa,Pohoda,Burlaci,Buldozrem,Dole v Dole,Malá Dáma,Na Sever,Corrida,V pekle sudy válej,Colorado a Stará Lou. Od Linkin Parku poslouchám tři songy a to New divide,What i,ve done a Num. Taktéž tři songy poslouchám od skupiny Rammstein-Benzin,Amerika a Rosenrot. Dále jsou tu songy od zcela neznámých skupin jako například Avegned Sevenfold od nichž poslouchám song Afterlife. Od Green Day poslouchám song Boulevard of Broken Dreams,od Three days Grace písničku The Good Life. Od Airbourne poslouchám song Runnin Wild a od Johnossi The Execution Song. A mohl bych pokračovat dále,v minulosti jsem taktéž poslouchal mnoho jiných songů,které jsem již oželel. Klidně napište do komntářů kterou hudbu máte rádi,velice rád se s vámi podělím o vaše názory. A ještě jedna věc na závěr...opovrhuji Justinem Bieberem,mýmy ústy často přezdívaném jako Justin Buzerant. To je vše.

Žádné komentáře:

Okomentovat