neděle 10. května 2015

Výzva

V předchozím článku jsem sliboval, že napíšu článek o internetových záhadách. Abych se přiznal, tak psát o nich v množném čísle byla chyba, protože skutečně půjde jen o jednu záhadu. Marně jsem doufal, že se mi jich podaří sehnat pro tento článek víc.
Záhada se konkrétně týká tohoto blogu. Vrtá mi hlavou jedna věc. Jak jistě víte, můj blog nemá zas až tak velkou čtenost a komentáře se tu objevují zřídkakdy. Samotná služba blogger mi tvrdí, že mám 0 pravidelných čtenářů. O to víc mě překvapuje, že si každý můj článek téměř okamžitě po uveřejnění najde svého oblíbence, který ho „doporučí na googlu“.
Upřímně ne že bych měl něco proti tomu, že mám fanouška, ale hodně rád bych věděl o koho jde. Až do nedávna jsem se o to vůbec nezajímal a byl jsem rád za to, že mi v podstatě automaticky připadne k článku nějaká plus jednička. (A v podstatě dodnes rád sem) Chápu, že drtivá většina blogerů se o podobné věci nezajímá a přehlíží je, protože je to pro ně v podstatě denní chleba. Ale já to beru jako příležitost k seznámení se. Dá se říct, že v podstatě celý den čučím do počítače, ven vycházím jen vyjímečně. Vypadá to tak, že nechci kamarády, (i když několik přátel s AS se mi už podařilo díky internetu najít), ale to je omyl. Jen nevím jak si je mám sehnat. To mám jako vyjít ven a tam prostě oslovit kopu lidí „prosím,promiňte ale mohl(a) by jste se se mnou skamarádit?“ Určitě si dokážete představit jak by tohle dopadlo. A to, že by se mi někdy podařil nějaký „nezávázný flirt“ je věc o které si můžu nechat jenom zdát. (Takové věci prostě neumím). Tak mi vysvětlete jak si mám jinak hledat kamarády než na internetu? Ve škole se mi sice podařilo narazit na lepší třídu než jsem měl na základce ovšem ostatní se sdružují do různých spolků do kterých se já prostě neumím „vetřít“. Což znamená, že se mnohem častěji baví mezi sebou než se mnou i když jsou třeba ochotní se se mnou bavit. A mně už se podařilo propásnout všechny příležitosti jak se někam zařadit. (Prostě nevím jak na to). Proto uvítám, když se ten člověk, který neustále dává mým článkům plus jedna ozve a zkusíme spolu pokecat. Napiš do komentářů kontakt na sebe a nebo mi napiš na FB profil Mistr Teoretik. Odkaz na něj jsem uvedl dva články nazpět. Jo a jen tak mimochodem pracuji i s teorií, že jsi robot. Tuto teorii potvrdíš v případě, že dáš znovu plus jedna a vůbec se neozveš.

2 komentáře:

  1. Já třeba robot nejsem..a těším se na tvé další články. Seznámit se lze třeba na FB ve skupinkách podle toho, co tě baví...

    OdpovědětVymazat
  2. Také nejsem robot. Mám podobné problémy. Jestli se chceš kamarádit, jsem pro.

    OdpovědětVymazat